Branded entertainment
Magyar Suzuki Zrt.
IGNIS Bemutató
Autóipar // Tesztvezetés, Hangulatfilm, Panorámavetítés, Sajtókommunikáció, Influencer kommunikáció

Feladat

Az új Suzuki IGNIS által képviselt városi, fiatalos, lendületes életérzés és a modell egyéniségének közvetítése. Az új modell pozicionálása mint a márka emblematikus képviselője, amely a legmodernebb technológiák mellett a Suzuki hagyományait is hordozza.

Megoldás

Az új Suzuki IGNISt egy nagyszabású, több helyszínes élményprogram keretében mutattuk be a sajtó munkatársainak: kiragadtuk a bemutatótermi környezetből, és az autó előnyeire, valamint karakteres egyéniségére alapozva, a tesztvezetés mellett nem mindennapi élményt szerveztünk. Az esemény koncepcióját a februárban aktuális karneváli időszak köré építettük fel, jelképesen párhuzamot vonva a farsang által szimbolizált megújulás, sokszínűség és az újjászületett IGNIS között. A bemutató a Korda Filmstúdió ikonikus díszletei között velencei jelmezesekkel, gólyalábas mutatványosokkal, látványos panorámavetítéssel kísért improvizációs előadással és ízletes street food fogások kíséretében valósult meg. A meglepetésekkel teli, vidám eseménnyel hosszú távú célunk volt, hogy az autó funkcionális megismerésén túl érzelmi kötődés alakuljon ki a szakújságírókban az új Suzuki IGNIS iránt. Továbbá hangsúlyt fordítottunk arra, hogy bloggerek és vloggerek bevonásával a Suzuki márkát, illetve az új és eleven IGNISt közelebbről is megismertessük a fiatalabb célcsoporttal.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

Az eseményen összesen közel 40 autós szakújságíró, valamint az autózás témája iránt érdeklődő vlogger és blogger vett részt. A rendezvényt kísérő szórakoztató programok és különleges programhelyszínek sikeresen hozzájárultak a modell egyéniségének hangsúlyozásához. A sajtóbemutató kapcsán több mint 60 megjelenés született, az eseményen résztvevő 4 vlogger videóit pedig több mint 250 ezren tekintették meg.