Pozicionálás
ACE Telecom
Lépj be a WifiZone-ba!
ICT // Stratégia, PR, Arculat, Rendezvény, Infografika, Infovideo, Közösségi média

Feladat

Az ACE Telecom új, startup jellegű, B2C és B2B felhasználóknak és partnereknek egyaránt egységes és biztonságos vezeték nélküli hálózatot kínáló WifiZone üzletágának és szolgáltatásának piaci bevezetése.

Megoldás

A B2C és B2B felhasználók és partnerek számára egységes stratégiát, ám eltérő üzenetrendszert és eszköztárat dolgoztunk ki, amely ötvözi a sajtó-, a marketing- és a közösségimédia-kommunikációt. Önálló, az ACE Telecométól elkülönülő, arra mégis emlékeztető arculatot terveztünk, amely a kommunikáció minden elemében visszaköszönt. A piaci bevezetést aktív sajtó- és közösségimédia-kommunikáció kísérte, a partnerek/hotspotok jelölésére külön online térképet hoztunk létre, a partnerszerzési folyamatot pedig interaktív workshopokkal támogattuk. Kapcsolódó aktivitások: szlogen megalkotása, sales tevékenység támogatása, sajtóesemény szervezése, sajtóanyagok, infografika, infovideók, felhasználói segédletek és szóróanyagok összeállítása.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

Már a bejelentő sajtóeseményt követő egy hónap alatt növekedett a WifiZone partnereinek száma, 7000 felhasználó regisztrált a hálózatba, a nekik szóló infovideót pedig ugyanebben az időszakban több mint 10 ezren tekintették meg. A bevezetés után 2 évvel a rendszerbe regisztrálók száma túllépte a 200 ezret, a partnerek száma pedig országosan több mint 50-re növekedett.

Tesco Rubik esemény eredmény picture