Sajtóesemény
Accell Hunland
20 éves esemény
Elektromos kerékpárgyártás // Stratégia, PR, Rendezvény, Sajtó, Sajtókommunikáció, Szakértői kommunikáció, Sajtókapcsolatok, Sajtóesemény, Vizuális dizájn, Brandépítés, Imázsépítés, Sajtóközlemény, Belső és külső kommunikáció, Corporate kommunikáció

Feladat

Gyárlátogatással, az elmúlt 20 év modelljeiből összeállított kiállítással és kerékpártesztelési lehetőséggel egybekötött sajtóesemény szervezése az Accell Hunland kerékpárgyártó vállalat részére. Az esemény apropóját az adta, hogy 20 évvel ezelőtt készült el az első kerékpár. A jelentős mérföldkő lehetőséget nyújtott személyes és hosszú távú kapcsolat kiépítésére az újságírókkal.

Megoldás

Olyan interaktív élményekre épülő programot szerveztünk, mely betekintést nyújtott a vállalat elmúlt 20 évének fejlődésébe és jövőképébe. A vendégek a rendezvény helyszínén egy 30 méter hosszú idővonalon tekinthették meg a vállalat mérföldköveit, melyhez kapcsolódott egy kiállítás is az elmúlt két évtized ikonikus modelljeiből. Molinókon pedig bemutattuk a vállalat legfontosabb termelési- és foglalkoztatási adatait. A gyárlátogatást követően bárki kipróbálhatta az Accell Hunland legendás kerékpárjait. Kapcsolódó aktivitások: sajtóközlemény, sajtó háttéranyag, timeline, infografikák tervezése (molinókra, mágneses táblára, roll-upokra), mágneses tudáspróba a kerékpár összeállításának szemléltetésére, sajtóinterjúk szervezése.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A vidéki helyszínen zajló jubileumi eseményen a legfontosabb gazdasági, technológiai, autós, lifestyle médiumok és híroldalak képviselték magukat. A rendezvény helyszínéről élő televíziós bejelentkezés is született, emellett sajtóinterjúk készültek a vállalat több területének képviselőjével. Az eseményt követő két héten belül 30 online, TV-s és rádiós, valamint 3 social media megjelenés realizálódott.

Tesco Rubik esemény eredmény picture