m20blog
True story is the best story
  • Rólunk
  • Munkáink
  • Stratégia
  • Tartalom
  • Kapcsolatok
  • Karrier
  • Elérhetőségek
  • Blog

Komfortzónán túl, a mindenen innen

„A komfortzónám olyan, mint egy kis buborék körülöttem, amit különböző irányokba toltam, és egyre nagyobbra és nagyobbra tágítottam, amíg a teljesen őrültnek tűnő célok is, végül a lehetséges tartományába kerültek.” (Alex Honnold)

Papp Orsolya tanácsadó 2023. január 17.

Honnan tájékozódom - és kinek hiszek?

Szerencsés vagyok, mert nagyon hamar, alig 14 évesen eldöntöttem, hogy a médiában és írással szeretnék foglalkozni. Akkoriban még nem volt internet, az információszerzés is sokkal kevesebb csatornán keresztül történt. Volt a televízió, a rádió és a nagy beszélgetések. Még mobiltelefon sem volt, így a közeli játszótéren találkozva, vagy a családi összejöveteleken szereztem információkat.

Kiss Zsuzsanna
vállalati és kommunikációs kapcsolatok vezető
2023. január 10.

Változás.Alkalmazkodás.Empátia.

Az egyetlen állandó a változás maga. Egészen különböző apropóból vetítettük ki ezt a Hérakleitosztól származó idézetet idén már többször is az ügyfeleinknek a megbeszéléseinken. Több ezer éves gondolat, mégsem lehetne ennél aktuálisabb.

Matastik Szilvia
Head of Corporate & Lifestyle Communications
2022. október 12.

Miért bukik meg a szervezeti változást érintő projektek több mint 70%-a?

Döbbenetesen gyorsan és szinte kiszámíthatatlanul változik a világunk, a változásmenedzsment és a hatékony belső kommunikáció pedig mára a vállalatok sikerének kulcspontjává vált. Piaci előnyt jelent, ha elsőként tudunk reagálni a technológiai újításokra vagy a vállalkozói környezet megváltozására (például egy világjárvány kitörése), működésünket pedig folyamatosan alakítani és optimalizálni tudjuk a hatékonyság és profit érdekében. Akkor vajon mégis hogyan történhet meg az, hogy a szervezeti változást érintő projektek több mint 70%-a megbukik? Nos, nagyrészt a nem megfelelő kommunikáció, vagy éppenséggel a kommunikáció hiánya miatt.

Juhász Szabó Csilla
account manager
2020. július 16.

A kevesebb több meséje

Bölcsész vagyok és vállalom. Viszont amikor sajtóközleményt írok, akkor el kell felednem a barokkos körmondatokat, le kell nyesnem a felesleges sallangokat, de még a jelzők halmozásától is igyekszem eltekinteni. A jó közlemény esetében a karakterszám bizony nem számít bele a jegybe. Röviden és tömören kell átadnunk ügyfeleink üzeneteit. Hogy ez könnyen hangzik?

Szakály Szilvia
account executive
2020. június 18.

Egy extrovertált open office-párti a kényszer-home office-ban

Végtelen sokadik hete, hogy Morphós szinten otthoni irodáinkba költöztünk. Ha teljes vállalati szinten értékeljük az önkéntes karantént, akkor az átállás egyöntetűen sikeresnek tekinthető: adottak az informatikai, technikai követelmények és a csapatok együttműködése, folyamatos és igazából zökkenőmentes a feladatok ellátása. Ami a szociális életet és a vállalati kultúrát érinti, a cég ebben a tekintetben is erőn felül próbálja megtalálni az alternatívákat és biztosítani a lehetőségeket a közös időtöltésre, konyhai csevegésre, délutáni közösségépítésre – virtuálisan. De hogy érzi magát az extra-extrovertált az iroda nélkül? Személyes élmények következnek.

Székely Noémi
junior account manager
2020. június 04.

Vissza a jövőbe

Pörögnek a hetek, egyik a másik után. Megszoktuk, hogy itthon dolgozunk és közben dehogyis szoktuk meg. Megszoktuk, hogy nem megyünk sehova, ha mégis, az már nem olyan, mint volt, és közben vágyunk vissza a régi életünkbe. Megszoktuk a maszkot, amit nem lehet megszokni. Megszoktuk, hogy ez egy most, és reméljük, hogy a jövő más lesz. De milyen?

Döbrögi Andrea
boost strategy director
2020. május 26.

Kényszer vagy a siker titka? Rákapcsolt a digitális transzformáció a kkv-knál is

Számos elemzés, cikk, meetup szólt az elmúlt időszakban arról, hogy a digitális technológiák hogyan alakítják át az életünket: ahogy dolgozunk, tanulunk, egymással kommunikálunk – és hogy mi akadályozza mindezt. Az egész világot felforgató járványhelyzet szinte percek alatt törte át a legnagyobb gátakat (infrastrukturális elégtelenséget, tudáshiányt és az abból eredő bizalmatlanságot) és nyitott utat az új technológiák előtt.

Barlai Réka
vezető tanácsadó
2020. május 20.

Hogyan kössünk barátságot a multitaskinggal?

Hányszor hallottam gyerekkoromban, hogy „egyszerre csak egy dolgot csinálj”... Ehhez képest projektmenedzserként általános, hogy benne vagyok valamiben, de közben csörög a telefon egy másik projekt kapcsán, kérdéssel jön a social media manager, majd a produkciós, és kapok 25 levelet 5 perc alatt, amiben 10 SOS feladat van. Sajnos a multitasking mindennapos, és roppant gyorsan kell váltani a projektek, sokszor ügyfelek között is. Ahhoz, hogy ez ne egy folyamatos stressz legyen, célszerű rendszerben gondolkodni, és bizonyos praktikákat tudatosan alkalmazni.

Birincsik Zsani
projekt menedzser
2020. május 12.

Életem leghosszabb csapatépítője

Amióta 8 évvel ezelőtt, 2012 januárjában elkezdtem igaziból is dolgozni, számos csapatépítőn részt vettem már. Volt köztük több napos, ott alvós, irodába bemenős, bulizós, a szakmai előrehaladásunkat fejlesztő, és a csapatkohéziót építő is. Ilyenre viszont, amit az elmúlt hetekben tapasztaltam, még nem volt példa.

Orbán Hajni
account manager
2020. május 05.

Eisenhower segít, ha baj van!

A jelenlegi világszintű események az irodai dolgozókat egy eddig nem tapasztalt helyzetbe hozták. Nem csak a KKV világot érintette a koronavírus, hanem egész multik jelentettek pihenőt. A kreatív szakmának, ezen belül a PR-ügynökségeknek is felelős döntést kellett hozniuk: irodák sora költözött haza. Szerencsére a jelenlegi IT feltételek számos lehetőséget nyújtanak az otthoni hatékony munkavégzéshez és az üzletmenet folytonosságának fenntartásához.

Csányi Árpád
account manager
2020. április 29.

Otthon vagyunk home office-ban?

Tulajdonképpen szerencsésnek mondhatjuk magunkat ebben a mai szörnyű helyzetben, hogy olyan szakmában dolgozunk, ahol a kommunikáció ugyanúgy zajlik az online, mint az offline térben. Sajtóközlemények írását és kiküldését, sajtótájékoztatókat, kisebb eseményeket online is tudunk bonyolítani. Márkákat, vállalati presztízst a külső és belső célcsoportok felé is tudunk építeni, gondozni. De még a kollégákkal és az ügyfelekkel való együttműködésben sincs különösebb fennakadás. Megosztjuk veletek, hogy mi hogyan próbálunk alkalmazkodni a kialakult helyzethez.

Döbrögi Andrea
boost strategy director
2020. április 23.

Hogyan őrizzük meg a csapatkohéziót, ha mindenki otthon van?

Az utóbbi hetek másról sem szóltak, mint a bizonytalanságról, hogy Magyarországot mennyire fogja súlyosan érinteni a vírus, milyen hatásokra számítsunk, hogy tudunk reagálni.  Nyilván senki nem tudott előkapni egy kristálygömböt, és megjósolni a tutit. (Ha valakinek mégis lenne kristálygömbje, szóljon!) A kommunikációs szakma, amiben dolgozunk, szerencsére még azon típusú vállalkozások közé tartozik, melyek életképesek ezekben az időkben is, és egy relatív könnyű átszervezéssel jól működik a „távmunka” a technológiának köszönhetően.

Bálint Ágnes
pénzügyi és HR vezető
2020. április 15.
  • Következő →
Morpho
Adatvédelmi nyilatkozat
Impresszum