Másokon segíteni jó
Feladat
A Tesco karácsonyi tartós élelmiszergyűjtő kampányát támogató CSR kommunikációs terv összeállítása négy közép-európai országára számára, és a kampány hazai megvalósítása.
Megoldás
A helyi élelmiszerbankokkal közös adománygyűjtő kampányhoz a cseh, lengyel, magyar és szlovák Tesco számára külső, belső és social media kommunikációs elemeket is tartalmazó tervet állítottunk össze. A klasszikus PR eszközökön túl itthon influencer együttműködéssel és teaser kampánnyal is támogattuk a gyűjtés sikerét. Hat gasztro blogger partnerünk olyan receptekkel buzdított adományozásra, amelyek alapanyagait a kampányban adományozható tartós élelmiszerek adták. Lifestyle véleményvezéreknek pedig karácsonyi sapkákat küldtünk figyelemfelhívó teaser ajándékként, amelyek értékesítése szintén az Élelmiszerbankot támogatta. Kapcsolódó aktivitások: kísérőkártya tervezése és gyártása a teaser csomagokhoz.
Eredmény
A felvezető, valamint eredménykommunikációs időszakban 31 megjelenés született, közte – az ügyfél számára kiemelten fontos – vidéki print médiumokban. Az influencer kampányban 30 megjelenés született, a Tesco saját social media csatornáin pedig több mint 120.000 elérést értek el az élelmiszergyűjtő projekthez készült posztok.