Szakértői pozicionálás
Feladat
Az amerikai kibervédelmi vállalat, a BlueVoyant pozicionálása a hazai piacon, mint iparágvezető kiberbiztonsági cég. A vállalat négy vezetőjének szakértői pozicionálása, a szakértői kommunikáció folyamatos támogatása és hosszú távú sajtókapcsolatok kiépítése. Az iparági, technológiai médiumok megnyerése mellett a gazdasági és hírportálok érdeklődésének felkeltése a vállalat témái iránt.
Megoldás
Stratégiánk középpontjában az állt, hogy valós sztorikon és praktikus tudásanyagokon keresztül mutassuk meg a téma aktualitását és fontosságát a célcsoport számára. Ezért szakértői témagenerálással és változatos, organikus sajtókommunikációs eszközökkel tettük kézzelfoghatóvá a kibervédelem témakörét, amely ma már minden döntéshozót és vállalatot érint, cégmérettől és iparágtól függetlenül. Első lépésként egy piaci és iparági trendeket körüljáró sajtóreggelin mutattuk be a BlueVoyant szakértőit és a vállalatot a hazai sajtó számára. Az eseményt követően szakértői anyagokat és cikkeket készítettünk aktuális, széles kört érintő kibervédelmi kihívásokra reagálva, a BlueVoyant saját kutatásaira és nemzetközi trendekre alapozva. Edukációs cikkekben mutattuk be például a kibervédelmi szabályozási újdonságokat, valamint a leggyakoribb kibertámadásokat és azok megelőzésének módszereit. Interjúkat szerveztünk a vállalat hazai és nemzetközi vezetői számára a meghatározó hazai médiumokban, mint a Forbes, a HVG és a Portfolio. Rendszeres szakértői kommentekkel segítettük/segítjük az újságírók munkáját a hazai és nemzetközi kibervédelmi incidensek apropóján.
Eredmény
A BlueVoyantot mára ismeri a szakmai-, a gazdasági és szaksajtó, az újságírók rendszeresen kérik és számítanak a vezetők szakértői véleményére. A vállalat iránt megnőtt a proaktív sajtóérdeklődés, a vállalatra a kibervédelem kiemelt szakértőjeként hivatkoznak a felmerülő kibervédelmi témák kapcsán.