PR-vezérelt integrált kampány
Idealbody
Ideális Nap esemény
FMCG szektor // PR, Sajtókommunikáció, Tartalom

Feladat

A Turbó Diétaként ismertté vált márka névváltásának bejelentése, ismertségének növelése, illetve új, potenciális fogyasztók megszólítása.

Megoldás

Az Idealbody új márkanév és a márka filozófiájának népszerűsítéséhez integrált kampányban gondolkodtunk, amit az „ideális” köré építettünk fel. Mi az ideális? Mindenkinek más. A márka legfontosabb üzeneteit az életmód, illetve a gazdasági sajtónak készített sajtóközleményekben és fizetett médiaegyüttműködésekben fogalmaztuk meg. A bejelentést összekötöttük a márka 1. Ideális Napjával, amelyen öt, különböző területen jártas szakértő bevonásával arra kerestük a választ, hogyan érhető el számunkra az „ideális” testalkat. A rendezvényt a márka saját Youtube csatornáján élőben közvetítettük. Az Ideális Nap eseményt, valamint az új márkanév ismertségének növelését médiakampánnyal támogattuk. Életmód-, hír - és gazdasági felületekre egyaránt készítettünk tartalmakat.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A médiakampányban összesen több mint 18.000 PV-t, és közel 1,4 millió AV-t generáltunk témáinknak.

Tesco Rubik esemény eredmény picture