Dellfie
Feladat
Back to School kampány: a márka népszerűsítése a 16-24 év közötti fiatalok körében.
Megoldás
Integrált közösségimédia-kampány keretében szelfikészítő nyereményjátékot szerveztünk öt kategóriában: #DellfieElsonapasuliban, #DellfieLusta, #DellfieDivat , #DellfieOkostojas, #DellfieTechie. Kapcsolódó csatornák és aktivitások: microsite, Instagram, YouTube, Facebook, fiatal bloggerek, vloggerek és véleményvezérek (Hősök zenekar és Goodlike), valamint a Dell hazai partnerüzletek bevonása, életmód sajtóanyagok.
![Tesco Rubik esemény megoldás picture](https://morpho.hu/application/files/4315/0054/6596/morpho_aloldal_references_Del-1at2x.png)
Eredmény
A Dell a kampány időszaka, azaz három hét alatt többezer új Facebook követőt szerzett, amely hozzájárult ahhoz, hogy a vállalat Facebook oldalának ma közel 55 000 rajongója van. A kampány a véleményvezérek videóival közel 40 000 YouTube megtekintést, a játékban pedig több mint 10 ezer regisztrációt, és 20 ezer szavazatot ért el.
![Tesco Rubik esemény eredmény picture](https://morpho.hu/application/files/1215/0054/6587/morpho_aloldal_references_Del-2at2x.png)