PR-vezérelt integrált kampány
Tesco
Otthonról karácsonyi kampány
FMCG szektor // PR, Sajtó, Sajtókommunikáció, Tartalom, Brandépítés, Imázsépítés, Corporate kommunikáció, Kampánytervezés

Feladat

A Tesco online bevásárlási szolgáltatásainak népszerűsítése a karácsony előtti időszakban (2022. november-december) a különböző vásárlási opciók (aznapi kiszállítás, pick&collect, Tesco Online Club stb.) és márkaüzenetek (egyszerű és kényelmes, mobilalkalmazás használatával bárhol, bármikor intézheted a bevásárlást, spórolj időt, pénzt és energiát, stb.) hangsúlyozásával.

Megoldás

Mivel a kampány tervezett időszakában a szokásosnál is nagyobb a médiazaj, ezért a kampány üzeneteit hangsúlyozó és középpontjába emelő PR cikkek, valamint display kampány helyett egy kreatívabb megközelítést választottunk. Két médiapartnerrel dolgoztunk együtt (Femcafé és nlc.hu), mindkettő kiválasztásakor a célcsoport minél szélesebb elérése volt a célunk. A Femcafé együttműködésben egy PR cikket készítettünk. A lap stílusához és nyelvezetéhez igazodva, a karácsonyi vásárlási tippek közé bújtatva mutatta meg a szolgáltatás különböző lehetőségeit, valamint az oldal karácsonyi kalendáriumában is megjelenítettük ezeket. A nlc.hu-n az olvasók egy vicces kvíz kitöltésével megtudhatták, hogy milyen bevásárlótípusba tartoznak, és az ezekről szóló leírásba építve találkozhattak a Tesco Otthonról különböző opcióival.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A PR cikk, a karácsonyi kalendárium megjelenések és a szöveg, amibe a kvízt ágyazták összesen több mint 2,5 millió AV-t ért el, a kvízt pedig több mint 2700 fő töltötte ki.

Tesco Rubik esemény eredmény picture