Digitális
Dell Technologies
Karácsonyi hangolódás a Dell-lel
Technológia // Közösségi média, Microsite, Weboldal, Online marketing, Koncepcióalkotás, Vizuális dizájn, Brandépítés, Imázsépítés, Marketing, Kampánytervezés

Feladat

A feladatunk egy, a Dell termékek felhasználóit aktivizáló, interaktív online karácsonyi aktivitás tervezése volt, ami közelebb hozza a márkát a célcsoporthoz és segít ráhangolódni az ünnepre. Egy egyszerű, de figyelemfelkeltő aktivitás kialakítása, amely középpontjában a tudatos és fenntartható karácsonyi készülődés áll, miközben belecsempésszük az ügyfelünk számára fontos végfelhasználói termékeket mint a laptopok, fülhallgatók, egerek és billentyűzet.

Megoldás

A mini kampány középpontjában egy, a tudatos karácsonyi készülődésre fókuszáló online adventi kalendárium állt, amelyet a Delladvent.hu oldalra terveztünk és fejlesztettünk. Itt a karácsonyi időszakban minden nap új ablakot nyithattak az idelátogatók, amelyekben recept- és programötleteket, karácsonyi érdekességeket, fenntarthatósági tippeket, valamint a kampány három kiemelt napján nyereményjátékkal egybekötött kvízeket találhattak. Egyes napokon a vállalat termékei is felbukkantak karácsonyi ajándékjavaslatként, illetve a kvízek során kisorsolt nyeremények formájában. Az oldal népszerűsítésére a témához kapcsolódóan natív szerkesztőségi tartalmakat készíttettünk online életmód felületekre (24.hu; femcafe.hu; szeretlekmagyarorszag.hu; she.hu), valamint bannereket használtunk a forgalomtereléshez a HVG.hu és a Femcafé oldalán, illetve a Mediaworks felületein. Emellett a közösségi médiában, a Dell Facebook és Instagram oldalán is rendszeresen posztoltunk és hirdetéseket futtattunk.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A kampány 3 hetes időszaka alatt: - a delladvent.hu oldalt közel 5 000-en látogatták meg és 11 500 oldalmegnyitás történt, - a három kiemelt napon összesen 1 230-an játszottak a nyereményekért, - a médiaegyüttműködések keretében megjelent cikkekre több mint 14 000-szer kattintottak, - a Facebook hirdetésekkel összesen közel 90 000 ember találkozott és 6 856 kattintást értek el, - a HVG.hu és a Femcafe.hu oldalán elhelyezett, illetve a Mediaworks felületein futó bannerek több mint 2 700 000 AV-t generáltak.

Tesco Rubik esemény eredmény picture