Pozicionálás és arculattervezés
Hilltop borászat
Márka arculat megújítása
FMCG szektor // PR, Arculat, Közösségi média, B2B és B2C pozicionálás, Weboldal, Termékbevezetés, Vizuális dizájn, Pozicionálás, Brandépítés, Imázsépítés, Marketing, Belső és külső kommunikáció, Corporate kommunikáció, Kampánytervezés

Feladat

A 30 éve működő Hilltop borászat arculatának megújítása úgy, hogy a borászat az idősödő fogyasztói bázisán fiatalítson és újabb célcsoportok látókörében jelenjen meg.

Megoldás

A Hilltop számára egy teljesen új arculatot terveztünk, amely része volt a borok címkéinek megújítása, valamint a teljes brand megjelenésének frissítése. Az arculat elemeinek középpontjában az aromakör áll, amelyet Dr. Ann C. Noble, az University of California (UCLA) professzora talált ki a nyolcvanas években. Az aromakör komplex módon segít leírni a borban érezhető első, másodlagos, de akár harmadlagos íz- és illatjegyeket. A Hilltop megújult arculatában és címkéin is ez az aromakör köszön vissza, de egyszerűbb, letisztultabb formában. Az aromák mentén minden borfajta címkéjére egyedi aromakört rajzoltunk, a palackokat élénk, vidám színekkel keltettük életre, amelyek így szinte leugranak a polcokról. A fajták aromaköreinek dinamikája a Hilltop új logójában és arculatának egyéb elemein is visszaköszön. A Hilltop címkéinek változása mentén, a központi elemet, az aromakört felhasználva új weboldal készült (a design és tartalom is a Morpho közreműködésével jött létre), valamint a márka social felületei (FB & IG) is frissültek.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

PLD Award - Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award díj, Csomagolás újratervezés kategóriában Aranypenge 2022 – Bronz, Design megoldások, Brand design kategóriában

Tesco Rubik esemény eredmény picture