Integrált influencer kampány
Kingston
Kingston-Tech2.hu
Technológia // Közösségi média, Sajtókommunikáció, Influencer kommunikáció, Terméktesztelés

Feladat

A Kingston Technology márka és a Kingston Is With You márkafilozófia, illetve a Kingston Is With You imidzs videó, továbbá az XS2000 típusú külső SSD népszerűsítése, ismertségének növelése.

Megoldás

A Tech2.hu-val közösen készítettünk egy YouTube videót, amiben az influencer, Barabás László bemutatta a Kingston XS2000 típusú külső SSD-t és ehhez kapcsolódóan a Kingston Is With You filozófiát a saját életéből, tapasztalataiból merített példákkal színesítve. A felhasználók így nem csupán megismerkedhettek a Kingston legújabb külső SSD-jével, hanem praktikus, használati tanácsokat is kaphattak a videóból. A YouTube videó mellett készítettünk egy nyereményjátékkal egybekötött, SSD használati szokásokról szóló kérdőívet, ahol a kitöltők között a videóban bemutatott SSD-t sorsoltuk ki. A felmérést és a nyereményjátékot az influencer a videóban is promotálta. A felmérés azért is fontos része volt a javaslatunknak, mert a Kingston nagyon kevés hazai adattal rendelkezik a felhasználói szokásokkal kapcsolatban. Így a kutatásnak köszönhetően magyar piaci adatokkal tudtuk támogatni egyrészről a cég kommunikációját, másrészről pedig a hazai értékesítési tevékenységet. A kampányhoz Instagram posztok és sztorik, illetve Facebook posztok is kapcsolódtak, amelyekben nemcsak a videóra és a nyereményjátékkal egybekötött kutatásra hívtuk fel a figyelmet, hanem bemutattuk a kérdőív legfontosabb eredményeit is. A felmérésből kapott adatokat a későbbiekben egy az NVMe SSD-k előnyeiről szóló sajtóanyagnál is felhasználtuk hivatkozásként.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

Az unboxing formátumnak köszönhetően az amúgy erősen technológiai témájú videót mégis 25 000-en látták. https://youtu.be/WNJdJU67cWU. A közösségimédia-posztok elérése összesen 78 584, az SSD használati szokásokról szóló kérdőívet pedig 5644-en töltötték ki.

Tesco Rubik esemény eredmény picture