PR / Sajtókommunikáció
Accell Hunland
Accell Hunland hibrid sajtótájékoztató
Kerékpárgyártó // PR, Rendezvény, Sajtó, Sajtókommunikáció, Sajtóesemény, Vizuális dizájn, Brandépítés, Belső és külső kommunikáció, Corporate kommunikáció

Feladat

Mintegy 20 éves stabil magyarországi jelenlétnek köszönhetően a holland Accell Group csoporthoz tartozó Accell Hunland Kft. tószegi gyárában - az elektromos kerékpár-gyártás hazai központjában -, 2020. november 5-én legördült a gyártósorról a 3 milliomodik kerékpár. Ebből az alkalomból a feladatunk egy sajtótájékoztató szervezése volt, amely az eredeti tervek alapján offline esemény lett volna a gyár területén, tesztelési lehetőséggel kiegészítve. Végül ezt, a világjárványra reagálva, online térbe kellett áthelyeznünk. Az aktivitás célja az Accell Hunland Kft. ismertségének növelése, sajtókapcsolatok kiépítése és erősítése, elektromos kerékpár és kerékpárgyártás témában a vállalat kiemelt szereplőként és szakértőként történő pozicionálása.

Megoldás

A hibrid eseményhez a gyárigazgatóval és a meghívott előadókkal előzetesen egy videót készítettünk, amelyben bemutattuk a 3 milliomodik kerékpár gyártásának folyamatát, majd a kerékpárt a gyár tesztpályáján a vendégek ki is próbálhatták. A hibrid sajtótájékoztatón pedig egy stúdióból jelentkeztek be az előadók, az anyacég egyik vezetője pedig Hollandiából küldött videóüzenetet. A sajtó meghívott képviselői online élőben követhették az eseményt. A sajtótájékoztatón a beszédek mellett levetítettük a gyárban készült videót, majd az újságíróknak lehetőségük nyílt egy chat felületen feltenni kérdéseiket, amelyeket a helyszínen jelenlévők azonnal meg is válaszolhattak. A teljes eseményről magyar és angol nyelvű felvétel is készült, valamint a sajtó részére részletes háttéranyagot és sajtóközleményt is küldtünk.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A vállalat bekerült a szaksajtó és gazdasági sajtó tudatába, az esemény hatására megnőtt a proaktív sajtóérdeklődés. A streamelt eseményen 27 újságíró vett részt online, 3 rádióinterjú készült, 1 TV-s beszámoló, 38 online és print megjelenés született, felkerült az Aktív Magyarország weboldalára és Facebook oldalára is, valamint több újságíró jelezte, hogy amint a vírushelyzet enyhül és lehetőség nyílik rá, szeretne gyárlátogatásra is bejelentkezni. A vállalatot, mint az elektromos kerékpárgyártás kiemelt szereplőjét és szakértőjét az esemény óta folyamatosan keresik meg újságírók más témákkal is.

Tesco Rubik esemény eredmény picture