Sajtókommunikáció
Suzuki
közlekedésbiztonsági kutatás és figyelemfelhívás
Autóipari szektor // PR, Infografika, Sajtó, Sajtókommunikáció, Sajtókapcsolatok, Vizuális dizájn, CSR

Feladat

Autógyártóként a Magyar Suzuki számára első a biztonság a gyártás és az elkészült autók szempontjából. Az utakon viszont a közlekedők felelős magatartása a legjobb biztonsági öv, amit a legtöbb biztonsági extrával felszerelt autó sem pótolhat. Az esztergomi járműgyártó ezért keresi és támogatja a felelős magatartás szükségességét, illetve fejlesztését célzó tevékenységeket.

Megoldás

Egy közlekedési szokásokkal kapcsolatos reprezentatív kutatással arra szerettük volna felhívni a figyelmet, hogy szükségszerű a biztonsággal kapcsolatos társadalmi gondolkozás megváltoztatása. A felmérésben az Ipsos volt a partnerünk. A kutatási eredményeket hazai és nemzetközi kutatások segítségével helyeztük kontextusba, rávilágítva a felelős magatartás jelentőségére, és arra, hogy a magyar autósok jelenleg hol tartanak ebben a kérdésben. Összesen három közleményt küldtünk ki, amelyek fókuszában az edukáció és a figyelemfelkeltés volt.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

80+ sajtómegjelenés három sajtóközleményből, meghatározó hír, életmód, bulvár és autóipari felületeken.

Tesco Rubik esemény eredmény picture