Lead generálás kutatásalapú PR-megoldással
Dell Technologies
Lead generálás kutatásalapú PR-megoldással
Technológia // PR, Infografika, Közösségi média, Tartalom, B2B és B2C pozicionálás, Vizuális dizájn, Marketing, Kampánytervezés

Feladat

Ügyfelünk, a Dell Technologies mindig kiemelt figyelmet fordított a felhasználói vélemények megismerésére. Ezt a törekvést nehezíti, hogy a vállalat nagyon kevés adattal rendelkezik a helyi piacról és döntéshozókról. Ezért a legfontosabb célunk egy olyan aktivitás megvalósítása volt, amely magyar piaci információval támogatja a cég kommunikációját, illetve leadekkel a hazai sales tevékenységet. Feladatunk kiemelt része volt, hogy térképezzük fel a pandémia után a hazai vezetők számára mi jelenti a legnagyobb kihívást és milyen megoldást kínál ezekre a technológia.

Megoldás

Kampányunkat két fázisra bontottuk. Az első időszak célja az volt, hogy adatokat gyűjtsünk arról, hogy milyen nehézségekkel szembesülnek a magyar szervezetek és a döntéshozók a pandémia után, hol tartanak a digitalizáció útján. Erre egy Typeform kérdőívet állítottunk össze, amely egyaránt megszólított technológiai vezetőket és üzleti döntéshozókat. A figyelemfelhívás érdekében, a témához kapcsolódó PR cikkeket is megjelentettünk az online sajtóban. A kérdőívet ezeken az online felületeken, hírlevelekben, közösségimédia-platformokon és az Infoparlament rendezvényén személyesen is kommunikáltuk. A második fázisban kiértékeltük a felmérést és egy letölthető szakértői anyagot, illetve egy sajtóközleményt készítettünk az eredményekből. A letölthető anyagot ügyfelünk tanuljdolgozzbarhol.hu weboldalán tettük letölthetővé, emellett az anyag elérhetőségét megjelentettük az online sajtóban, hírlevelekben, bannereken és a médiumok social platformjain, hirdetéssel megtámogatva. A szakértői anyag tanulságaiból egy sajtóközleményt is írtunk, amellyel további média felületeket értünk el. A sajtókommunikáció ebben a szakaszban már arra irányult, hogy minél többen letöltsék a szakértői anyagunkat, így további leadeket gyűjtöttünk. A sajtókommunikáció kiegészült egy adatvezérelt, viselkedésalapú hirdetési megoldással, hogy az előzetes felhasználói szokásokat elemezve a hirdetés minél több potenciális érdeklődőnek, ideális célcsoportnak megjelenjen.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A kampány eredményei túlszárnyalták a kitűzött célokat. A kérdőívet 110-en töltötték ki, a kampány időszaka alatt 112 leadet gyűjtöttünk, a viselkedésalapú hirdetéssel pedig sikerült az ügyfelünk számára fontos A+ célcsoportot elérni. A tanuljdolgozzbarhol.hu weboldal látogatottsága a kampányt megelőző időszakban regisztrált 41 új látogatóról a kampány időszakában 4660-ra nőtt. Felmérésünk során olyan hasznos és releváns, helyi piaci adatokhoz jutottunk hozzá, amelyek például bepillantást engednek abba, hogy különböző piaci szektorokra mi jellemző a digitális transzformáció területén. Ezek ismeretében célzottan és a kampányból kinyert témák mentén tudunk kommunikálni a jövőben, de az adatokat sales is hasznosítani tudja a tervezés és megkeresések során.

Tesco Rubik esemény eredmény picture