PR
Dell Technologies
2021-es karácsonyi kampány
Technológia // Stratégia, PR, Közösségi média, Microsite, Sajtó, Sajtókommunikáció, Tartalom, Weboldal, Vizuális dizájn, Brandépítés, Marketing, Kampánytervezés

Feladat

A feladatunk egy karácsonyi online médiakampány tervezése volt a Dell Technologies számára végfelhasználói termékekkel (laptopok, fülhallgatók, egerek, billentyűzet, kamera stb.) a fókuszban.

Megoldás

A megszokott karácsonyi ajándékötletekről szóló sajtóanyagok helyett egy komplex kampányt építettünk fel. A projekt első részében a szeretlekmagyarorszag.hu-val közösen állítottunk össze egy kérdőívet, amelyben arra a kérdésre kerestük a választ, hogy a vásárlók átlagosan mennyit költenek elektronikai eszközökre a karácsonyi időszakban. A nem reprezentatív kutatás eredményeit egy sajtóközleményben dolgoztuk fel, amit egy egész széles körnek - az életmód, a gazdasági és a technológiai médiának is - ki tudtunk küldeni. Az együttműködés keretében a szeretlekmagyarorszag.hu-n is megjelent egy cikk. A projekt második részében egy szórakoztató kvízt állítottunk össze, amit, ha az olvasó kitöltött, tippeket kapott arra vonatkozóan, hogy adott személyiségekhez milyen számítógép illik a leginkább - akár karácsonyi ajándék gyanánt. A kvízhez kapcsolódó koncepcionális, tartalmi és design feladatok tartoztak a feladataink közé. A témához kapcsolódóan PR cikkeket írtunk és natív szerkesztőségi tartalmakat foglaltunk releváns online életmód médiumokban (femcafe.hu, origo.hu, evamagazin.hu), ahol elérjük a Dell számára fontos célcsoportokat, olvasókat. A cikkekben olyan aktuális témákra is kitértünk, mint például a hibrid munkavégzés. Az egyes médiumok az online felületeik mellett a közösségi oldalaikon (Facebook, Instagram) is közzé tették a tartalmainkat. Továbbá az online médiumok felületein elhelyeztük az általunk tervezett bannereket is, melyek a Dell Technologies tanuljdolgozzbarhol.hu weboldalára terelték a látogatókat, ahol már konkrét termékinformációkkal, elérhetőségekkel találkozhattak az érdeklődők.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

Sajtóközlemény: 30+ organikus megjelenés, többek között 24.hu, HVG.hu, megyei médiumok Kérdőív kitöltő: 1 190 fő Typefrom kvíz – 558 kitöltő A médiaegyüttműködések keretében megjelent cikkekre több mint 30 000-szer kattintottak Origo.hu és PCGuru.hu oldalán elhelyezett bannerek több mint 200 000 AV-t generáltak.

Tesco Rubik esemény eredmény picture