Mi újság, Suzuki?
Feladat
A Magyar Suzuki olyan belső kommunikációs aktivitást szeretett volna, amely egyrészt tájékoztatja az esztergomi gyár, illetve a budaörsi kirendeltség munkatársait az aktuális eseményeiről. Emellett erősíti a munkatársak cég iránti elköteleződését, a csapatkohéziót és az összetartozás érzését. A gyárban több ezren dolgoznak, közöttük külföldiekkel - többféle személyiség, mentalitás, kultúra találkozik nap mint nap. A cél azonban mindig ugyanaz: kiszolgálni a vásárlók igényeit minőségi és biztonságos termékekkel, miközben a Magyar Suzuki megőrzi stabil gazdasági szerepét Magyarországon, illetve a Suzuki Csoporton belül.
Megoldás
A 2016-ban elindított Mi újság, Suzuki? című belső újság több ezer példányban jelenik meg nyomtatásban 16, vagy 20 oldalon évente 3-4 alkalommal. A tartalmak az esztergomi gyár életéről, fontos eseményeiről készülnek. Interjúkat készítünk a gyártóvállalat vezetőivel, munkatársaival, bemutatjuk azokat a fejlesztéseket, illetve újdonságokat, amelyek a Magyar Suzuki versenyképességéhez járulnak hozzá. Rendszeresen tudósítunk suzukis belső és külső vállalati aktivitásokról is kulisszák mögötti információkkal színesítve. Olyan tartalmakban gondolkodunk, amelyek segítik a csapatok közötti együttműködést azzal, hogy belátást engednek az egyes csapatok mindennapjaiba és működésébe. Minden lapszámban elhelyezünk szakmai és magazinos tartalmakat, illetve kvízeket, vagy keresztrejtvényt. Ezeken suzukis nyereményeket lehet megszerezni, ezzel is pozicionálva a munkatársaknál is a Magyar Suzukit. Fontos, hogy a tartalmak nyelvezetükben mindenkinek érthetőek és érdekesek legyenek.
Eredmény
A Mi újság, Suzuki? népszerű tájékozódási pont lett az esztergomi gyár életében, amely tartalmait ma már kiegészíti a Suzuki App, a Magyar Suzuki másik fontos belső kommunikációs eszköze.