Magyar Gyógyszer Védjegy
Feladat
A Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetsége (MAGYOSZ) által létrehozott Magyar Gyógyszer Védjegy megismertetése a laikus célcsoportban, új célcsoportok megszólítása, szemléletformálás, illetve a hazánkban beruházó, foglalkoztató gyógyszergyárak termékeinek népszerűsítése a sajtókommunikáció segítségével.
Megoldás
A háromhónapos integrált kampány első hónapjában a védjegyről, annak felhasználási feltételeiről, a védjegyhasználókról és a magyar gyógyszeripar évszázados eredményeiről, gazdasági jelentőségéről, a hazai termékek megbízhatóságáról és hatékonyságáról adtunk ki közleményt a Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetségének (MAGYOSZ) égisze alatt.
Eredmény
A sajtóközlemény összesen 140 organikus megjelenéssel zárt 1 hírügynökségi, 42 országos és 97 regionális felületen. A megjelenések közül 130 online, 6 print és 3 elektronikus volt. A legnagyobb elérésű országos médiumok, közöttük gazdasági-, hír-, egészségügyi-, életmód oldalak mellett a legolvasottabb regionális napilapok is foglalkoztak a témával, több országos elérésű elektronikus média egyéni interjúlehetőséget kért MAGYOSZ-megszólalóval.