Integrált kampány
Ragaszkodj hozzá!
Tartós párkapcsolat
Gyógyszeripar // PR, Infografika, Közösségi média, Véleményvezérek, Influencer kommunikáció, Szakértői kommunikáció, Tartalom, Interjú, Partnerkommunikáció, Koncepcióalkotás, Vizuális dizájn, Brandépítés, Imázsépítés, Kampánytervezés

Feladat

A Ragaszkodj hozzá! programot a Richterrel közösen 2016-ban alkottuk meg annak érdekében, hogy – illeszkedve a magyar gyógyszergyár üzleti céljaihoz -, támogassa a felelős családtervezést és a hosszú távú párkapcsolatokat. Olyan hiteles információforrást szerettünk volna, amely segít eligazodni a női egészség, a fogamzásgátlás és betegségmegelőzéssel kapcsolatos témákban. A program 2023-as őszi kampánya során Dr. Piczkó Katalin. Pszichiáter, párkapcsolati szakértő bevonásával a, „hosszú távú párkapcsolat” titkát kerestük, és nyújtottunk párkapcsolati útmutatót az oldal követőinek.

Megoldás

A projektet egy, a Ragaszkodj hozzá! Facebook oldalán zajló nyereményjátékkal indítottuk, amelyben azt kérdeztük a követőktől, szerintük mi a tartós párkapcsolat titka. A nyereményjátékot követően a szakértővel készített interjú alapján, a beérkező válaszokra reflektálva olyan cikkek születtek, amelyek a tartós párkapcsolat különböző szakaszairól (idealizáció, démonizálás és realitás szakasza) és legfontosabb pilléreiről, így a határokról, kommunikációról, intimitásról, hasonlóságokról és különbözőségekről szóltak. A Ragaszkodj hozzá! weboldalára feltöltött cikkeket és az ezekből készített social posztokat egyedi, a weboldalhoz illeszkedő grafikákkal illusztráltuk. A projekt része volt egy influenszer együttműködés is: Csemer Boglárka (Boggie) énekesnő exkluzív páros interjút adott a férjével. A több mint 20 éve tartó párkapcsolatuk miatt Bogi hitelesen képviselte a projektet.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

Az eredményekből az látszik, hogy az őszi kampány a Ragaszkodj hozzá! program legsikeresebb posztsorozata volt 2023-ban. A profilmegtekintésekre optimalizált, design csapatunk által készített egyedi carousel hirdetésekkel nagy arányban tudtuk növelni a követőtáborunkat. Eredmények: • 6 webcikk – összesen 1 745 megtekintés • 14 poszt a Ragaszkodj hozzá! social media felületein - 235 010 FB és 15 917 Instagram elérés • 8 poszt az Influencer social media felületein és 3 Instagram Story – 10 298 FB és 8 112 Instagram elérés

Tesco Rubik esemény eredmény picture