PR / Sajtókommunikáció
Mondelez
Harmony sajtóesemény
FMCG szektor // PR, Rendezvény, Infografika, Sajtókommunikáció, Koncepcióalkotás, Vizuális dizájn, Corporate kommunikáció

Feladat

A Mondelez fenntartható búzatermesztési gyakorlatának, a Harmony programnak a széleskörű láthatóvá tétele, a hazai és európai gyártásban elért mérföldkő hangsúlyozásával.

Megoldás

A program hazai mérföldkövének elérése (2022 év végére már 100 százalékban fenntartható búzából készülnek a Mondelez magyarországi gyártású kekszei, például a Győri Édes termékek is) köré építve mutattuk be a vállalat fenntartható búzatermesztési programját. A mérföldkő bejelentésére sajtóeseményt szerveztünk, melyre a legfontosabb gazdasági, agrár, illetve életmód médiumok munkatársait, valamint a fenntarthatósággal és gasztro témákkal foglalkozó influencereket hívtuk vendégül. Az eseményre a Harmony program részleteit és eredményeit, valamint a búza termesztés több ezer éves történelmét bemutató kiállítást terveztünk és gyártottunk. A design csapatunk készítette az előadók által megosztott prezentációkat, valamint a rendezvény fotópontjain háttérként használt sajtófalakat. Az esemény helyszínén a menüsor, valamint a dekoráció is a búzamezőket, valamint a fenntartható életmódot idézte. A rendezvényt követően a legfontosabb információkat az életmód, valamint a gazdasági és agrár sajtó számára külön verzióban készült sajtóközleményben kommunikáltuk. A kiküldés eredményeként több mint 20 megjelenés született, leközölte MTI, valamint olyan meghatározó médiumokban is megjelent, mint az Origo, a HVG, a Világgazdaság.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

20+ sajtómegjelenés, meghatározó gazdasági, agrár és életmód felületeken.

Tesco Rubik esemény eredmény picture