toborzókampány
GE Gas Power
FELVÉTEL INDUL!
gyártás // Stratégia, Közösségi média, Microsite, Hangulatfilm, Tartalom, Weboldal, Online marketing, Vírusfilm, Óriásplakát-kampány, Koncepcióalkotás, Vizuális dizájn, Pozicionálás, Brandépítés, Imázsépítés, Marketing, Employer Branding, Belső és külső kommunikáció, Videó, Belső kommunikáció, Corporate kommunikáció, Kampánytervezés

Feladat

Feladatunk a GE Gas Power számára egy figyelemfelkeltő, képi világában és tartalomban is újító, a kollégákat is bevonó, valamint a vállalat üzeneteit célzottan közvetítő toborzási kampány megvalósítása volt. A cél az volt, hogy mindez támogassa megbízónk nemrégiben újragondolt és optimalizált toborzási folyamatát. A digitális kampány fókuszában a kékgalléros fizikai dolgozók, főként a hegesztő, CNC gépkezelő és mechanikus szerelő pozíció iránt érdeklődők elérése, valamint a meglévő munkavállalók elköteleződésének növelése állt.

Megoldás

A koncepció és a kommunikációs eszközök tervezését nulladik lépésként egy perszónakutatás előzte meg. A saját kutatás, a kollégákkal készített interjúk és a vállalat korábbi toborzási tapasztalatai alapján felvázoltuk a pontos célcsoportot és kinyertük a kampányhoz szükséges insightokat. Ezekből többek között kiderült, hogy a kékgalléros kollégák szeretik fontosnak érezni szerepüket munkahelyükön, valamint kedvelik a mozit, főként az akciófilmeket. Így született meg a mozi világát idéző, akciófilm stílusú toborzó kampány, ami a kollégákat helyezi reflektorfénybe. A kampány központi elemét a GE Gas Power kollégáinak főszereplésével készült akciófilm-előzetes stílusú kisfilm, valamint a három kiemelt pozícióhoz készült vágatok alkották. A film népszerűsítésére és a toborzás támogatására egy karrieroldalt hoztunk létre, ahol a vállalat értékeinek bemutatása és a nyitott pozíciók leírása is a filmes koncepciót követi. A történetünk mentén digitális, Facebook és Instagram tartalmak és grafikák – például gifek és matricák – is készültek, melyek hirdetések segítségével jutottak el a célcsoporthoz. A digitális eszközök kiegészültek a gyár környékén található óriásplakátokkal, valamint a kollégák bevonódását támogató belső eszközökkel – mint például a plakátok és a kantinban elérhető, híres filmes ételeket felvonultató Hollywood menü.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A kampány fél éves időszaka alatt több mint 500 ezer ember találkozott a hirdetésekkel, közel 40 ezren látogattak el a weboldalra és több mint 500 jelentkezés érkezett a weboldalon keresztül. A kisfilm és a vágatok több mint 33 ezer megtekintést értek el a vállalat YouTube csatornáján. A munkatársak elismerését is sikerült kivívnunk, akik pozitívan nyilatkoztak a kampányról és büszkén osztották meg a tartalmakat a kollégák, illetve ismerőseik körében.

Tesco Rubik esemény eredmény picture