Fitbit Versa sajtóbemutató
Fitbit
Hozd ki a legtöbbet önmagadból!
Retail // PR, Influencer kommunikáció, Sajtóesemény, Termékbevezetés

Feladat

A Fitbit Versa okosóra sajtóbemutatójának – és egyben a Fitbit első magyarországi sajtóeseményének – megszervezése.

Megoldás

Hozd ki a legtöbbet önmagadból! – ezzel az üzenettel érkezett meg Magyarországra is a Fitbit legújabb okosórája, a Fitbit Versa. Mi pedig ezzel az üzenettel kaptunk lehetőséget a márkát forgalmazó ügyfelünkkel, az Apcom Hungary Kft-vel együtt arra, hogy megszervezzük a márka első hazai sajtóeseményét. A rendezvényen arra helyeztük a hangsúlyt, hogy megmutassuk, az okosóra fitnesz- és egészségfunkciói hogyan segíthetnek bárkinek abban, hogy fittebb és kiegyensúlyozottabb életet élhessen. Napsütötte kerthelyiséges étterembe, könnyed brunchra vártuk a vendégeket, ahol pszichológus szakértővel beszélgettünk a testi-lelki harmónia fontosságáról, majd a Fitbit közép-kelet-európai menedzsere személyesen mutatta be az új terméket a vendégeknek. Az újságírók és influencerek kipróbálhatták a Fitbit Versa funkciót, és beszélgethettek a márka képviselőivel a Fitbit termékfejlesztéseiről és arról a missziójáról, hogy segítsen az embereknek egészségesebb és teljesebb életet élni.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A sajtóeseményen 29 újságíró és influencer vett részt, akik csak az esemény alatt összesen 66 Instagram sztorit posztoltak, valamint már az esemény napján 5 sajtómegjelenés született – köztük a legolvasottabb hírportálon is. Az eseménnyel javult a márka ismertsége, bővültek a márka számára releváns sajtó- és influencer-kapcsolatok, és nőtt a termékek tesztelése iránti érdeklődés.

Tesco Rubik esemény eredmény picture