Employer Branding
thyssenkrupp Ferroglobus, thyssenkrupp Materials Slovakia
Employer Branding
Acélipar // Stratégia, Rendezvény, Közösségi média, Weboldal, Employer Branding, Belső és külső kommunikáció, Videó

Feladat

A thyssenkrupp Ferroglobus és a thyssenkrupp Materials Slovakia munkáltatói márkaépítése.

Megoldás

Olyan belső és külső, kreatív elemeket tartalmazó, integrált eszközkészlet alkalmazását javasoltuk az elfogadott stratégia alapján, amely a jelenlegi és potenciális munkavállalók elköteleződését és motivációját, valamint a toborzási célokat egyaránt erősíti. Az aktivitások központjában olyan eszközök állnak mint az egyedi kialakítású „welcome package”, az új belépőknek készülő „starter kit”, a kollégákat egyedi tervezésű ruhákban bemutató dolgozói naptár, vagy a nagyszabású, kreatív koncepciókra épülő belső munkavállalói események vizuális és tartalmi támogatása. Ezeket az aktivitásokat kiegészíti a karrier oldal, a dolgozói workshopok, a LinkedIn és Facebook aktivitások és játékok, „blue-collar” és „white-collar” hirdetési és munkavállalói ajánlói kampányok, valamint egy egyedülálló 360 fokos vállalati videó.

Tesco Rubik esemény megoldás picture

Eredmény

A kampány a vállalat életének egyik legátfogóbb kommunikációs projektjévé nőtte ki magát, amelynek köszönhetően intenzívvé és célirányossá vált a vállalati belső kommunikáció, és jelentős mértékben nőtt az érdeklődés a meghirdetett pozíciókat illetően.

Tesco Rubik esemény eredmény picture