Employer Branding
Feladat
A thyssenkrupp Ferroglobus és a thyssenkrupp Materials Slovakia munkáltatói márkaépítése.
Megoldás
Olyan belső és külső, kreatív elemeket tartalmazó, integrált eszközkészlet alkalmazását javasoltuk az elfogadott stratégia alapján, amely a jelenlegi és potenciális munkavállalók elköteleződését és motivációját, valamint a toborzási célokat egyaránt erősíti. Az aktivitások központjában olyan eszközök állnak mint az egyedi kialakítású „welcome package”, az új belépőknek készülő „starter kit”, a kollégákat egyedi tervezésű ruhákban bemutató dolgozói naptár, vagy a nagyszabású, kreatív koncepciókra épülő belső munkavállalói események vizuális és tartalmi támogatása. Ezeket az aktivitásokat kiegészíti a karrier oldal, a dolgozói workshopok, a LinkedIn és Facebook aktivitások és játékok, „blue-collar” és „white-collar” hirdetési és munkavállalói ajánlói kampányok, valamint egy egyedülálló 360 fokos vállalati videó.
Eredmény
A kampány a vállalat életének egyik legátfogóbb kommunikációs projektjévé nőtte ki magát, amelynek köszönhetően intenzívvé és célirányossá vált a vállalati belső kommunikáció, és jelentős mértékben nőtt az érdeklődés a meghirdetett pozíciókat illetően.