Mire jó a kommunikációs kockázatelemzés?
A társadalmi, politikai, gazdasági és technológiai trendek lekövetése és agilis beépítése a működésbe nemcsak a vezetőknek, hanem a vállalat minden munkatársának, vagy akár a partnereinek is komoly mentális megterhelést jelenthet.
A kommunikációs kockázatelemzés célja, hogy feltárja és beazonosítsa a vállalat működésében már látható, tervezett, vagy nagy valószínűséggel bekövetkező, a munkatársak, a partnerek, vagy az ügyfelek életét és működését jelentős mértékben befolyásoló változásokat és kommunikációs szempontból értékelje azok várható hatását a mindennapi operatív munkavégzésre, termelékenységre, vagy éppen a társaság megítélésére. A kommunikációs kockázatelemzés segítségével megelőzhető a válsághelyzetek jelentős része, mert azok kialakulása előtt biztosít lehetőséget a megértést és elfogadást támogató kommunikációs aktivitások megvalósítására.
Minden vezető álma, hogy a tervezett változások, átalakítások gördülékenyen, mindenfajta ellenállás nélkül menjenek végbe, kerüljenek végrehajtásra a szervezetben. Teljesen mindegy, hogy digitális transzformációról, strukturális átalakításról, vagy egy újonnan előállt munkaerőpiaci helyzetre adott válaszról van szó, a kommunikációs kockázatelemzés és az elemzés eredményéből született insightok alapján megvalósított kommunikációs aktivitások nagyon sok fejfájást spórolhatnak meg a vezetők számára.
Ha tetszett a bejegyzés, gyere vissza máskor is vagy kövess minket a közösségi médiában!
LinkedIn / Facebook / Instagram
Kérdésed van a témával kapcsolatban? Keress minket bátran!